گزارش «جام‌جم» از شروع فصل پنجم پربیننده ترین برنامه معارفی شبکه ۳ سیما

ضیافت شعبانیه درحسینیه معلی

ببینید | شروع «حسینیه معلی» با داوران جدید از ۱۶ تیر

«حسینیه معلی» در حالی از هفته آینده ویژه ایام محرم به آنتن شبکه سه می‌رسد که تغییراتی در میز ذاکرانش اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۴۶۳۰۲۲

ببینید | شروع «حسینیه معلی» با داوران جدید از ۱۶ تیر

به گزارش جام‌‌جم‌آنلاین، «حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئت‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه سه سیما رفت. نکته جالب توجه با پخش ۷ روزه این برنامه در تلوبیون آماری بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید ثبت شد.

حالا بعد از تجربه متفاوت در ماه شعبان به سراغ فصل جدیدی با فضای محرم می‌رود. در این سری همچنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را برعهده دارد و سعید ستودگان تهیه‌کننده «حسینیه معلی» از او به عنوان مجری برنامه یاد می‌کند. همچنین به گفته او با تغییراتی که در میز ذاکران (مداحان) اتفاق افتاد برای اولین بار محمدرضا طاهری در سری جدید حاضر خواهد شد.

همچنین سیدرضا نریمانی و نزار قطری از فصل گذشته در «حسینیه معلی» ماندگار شدند و حاج مهدی رسولی بعد از یک فصل غیبت دوباره به این برنامه برگشت.

حجت‌الاسلام مصطفی کرمی هم بعد از یک تجربه حضور در «حسینیه معلی» یک بار دیگر در ایام محرم کنار دیگر مداحان کارشناس در میز ذاکران حضور پیدا می‌کند.

قرار است از ۱۶ تیرماه همزمان با شبِ اول محرم این برنامه به شبکه سه سیما برسد و به مدت ۱۳ شب روی آنتن باشد. این برنامه تلویزیونی از ساعت ۲۲:۲۰ و تکرار آن ۱۵ روی آنتن شبکه سه خواهد بود و ساعت ۱ بامداد و ۱۷ عصر هم از شبکه قرآن بازپخش می‌شود.

تعداد بازدید : 8

نجم‌الدین شریعتی هم بعد از چند تغییر بالأخره با دو فصل تجربه در «حسینیه معلی» ماندگار شد. چرا که حامد سلطانی اولین مجری این برنامه بود و در فصل‌های بعدی جای خودش را به احمد اکبرنژاد داد و نهایتاً در دو فصل گذشته، نجم‌الدین شریعتی این مسئولیت را برعهده گرفت.
فصل جدید محرمی «حسینیه معلی» میهمانان بین‌المللی گسترده‌تری نسبت به فصل شعبانیه خواهد داشت که به عنوان تجربه متفاوتی برای برنامه‌های مذهبی تلویزیون به شمار می‌رود. همچنین گروه‌های شرکت‌کننده برنامه هم از اقصی نقاط دنیا حضور پیدا می‌کنند که در نوع خودش جالب خواهد بود.

همچنان که شیخ زکزاکی یکی از شگفتانه‌های فصل شعبانیه «حسینیه معلی» بود پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد از این دست میهمانان و شگفتانه‌ها در فصل محرمی هم تدارک دیده شده است.

تاکنون چهار فصل از این برنامه روی آنتن رفته و در فصل چهارم «حسینیه معلی» سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها